Dlaczego reklama na YouTube jest ważna

Reklama to narzędzie firmy do zwiększenia obrotów. Jesteśmy zewsząd zalewani tą formą promocji. W związku z popularnością Internetu, automatycznie reklama zadomowiła się także w sieci. YouTube to popularny serwis, który stał się strategicznym miejscem do reklamowania się firm.

Co wpłynęło na to, że reklama zadomowiła się w Internecie?
Ile zapłacimy za reklamę w serwisie YouTube?
Czy taka reklama jest opłacalna?
Co przedstawia reklama Link4?
Czy wiesz, że niektóre firmy postrzegają reklamę na YouTube jako ekstrawagancką?

Czy reklama na YouTube jest droga?

Zważywszy na wysoką pozycję oglądalności YouTube, warto rozważyć, czy reklamowanie się w tym serwisie jest opłacalne. Spot na YouTube może ukazać się w kilku wariantach. Jeśli chcemy, żeby był emitowany na pierwszej stronie, zapłacimy od 50 – 120 zł i dotrzemy do największej grupy użytkowników. Drugi wariant First Watch kosztuje 50 – 80 zł i gwarantuje, że nasz spot będzie puszczany przed pierwszym filmem na YouTube, który obejrzy użytkownik.

Reklamy na YouTube mają dużą oglądalność, dzięki wielkiej popularności tego serwisu.

Reklama Link4

Nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Link4 ruszyła także w Internecie. Na YouTube można obejrzeć nowe spoty z artystami z programów X- Factor i Must Be The Music. Kampania ma na celu wypromowanie polis OC/AC, mieszkaniowych, turystycznych oraz możliwość płacenia za produkty w punktach PAYBACK.

Reklamę umieszczoną na YouTube obejrzy dziennie tysiące użytkowników, co może znacząco wpłynąć na obroty firmy.