Filmy biznesowe i dotykanie historii
W ramach promocji swojej firmy warto nagrać film o historii przedsiębiorstwa. Taki klip, umieszczony na stronie internetowej, stanie się ważnym działaniem promocyjnym. Przy tworzeniu filmu zaufajmy specjalistom, którzy wychwycą najważniejsze dla przedsiębiorstwa momenty i umieszczą je w klipie.
Czy taki film może stać się elementem marketingu firmy?
O czym opowiada film Anika?
Biznes i Internet
Badania rynku marketingowego w Polsce wykazały, że klipy biznesowe stały się główną siłą promocyjną firm. Dzięki możliwościom, jakie daje Internet i portale społecznościowe, przedsiębiorstwa mogą reklamować swoje produkty, a tym samym zwracać uwagę kontrahentów na swoją działalność. Każdy przedsiębiorca, mały czy duży, może stworzyć swoja stronę internetową, dzięki której będzie poszukiwał klientów i partnerów biznesowych.
Film biznesowy może stać się świetną reklamą firmy, przybliżając jej filozofię działania, cele biznesowe czy podejście do ekologii.
Firmy rodzinne
Firma rodzinna, piekarnia Anika, w swoim wideo biznesowym przedstawia historię przedsiębiorstwa na przełomie wielu lat, a przy tym pokazuje trzy pokoleniową rodzinę. W filmie przedstawiona jest sylwetka dziadka, który w 1946 roku założył piekarnię i cukiernię. Klip pokazuje także produkcję chleba, który wciąż niezmiennie po tylu latach ma swoich odbiorców i stałych klientów.
Nagrywając klip biznesowy stwórzmy skondensowaną opowieść o firmie i produkcie, która wciągnie widza.