Filmy firmowe – oręż Internetu
Każda firma, aby działać i przynosić zysk, musi być zauważalna na rynku. Internet stał się głównym nośnikiem medialnym w Polsce i na świecie. Dlatego, by się wyróżnić lub wybić, trzeba postawić na reklamę w świecie wirtualnym, prowadzić bloga lub stronę internetową. Materiały filmowe na temat firmy, umieszczone w Internecie, często pomagają zdobyć nowych klientów i walczyć z konkurencją.
Czy warto prowadzić bloga firmowego?
Czego dowiemy się o firmie Viessmann z jej filmu?
Blog firmowy
Nowoczesnym narzędziem marketingowym w Internecie stał się blog firmowy. Tam możemy umieszczać swoje klipy firmowe, dzięki czemu przyciągamy uwagę internatów. Na blogu możemy reklamować swoje produkty, pokazywać, jak należy je obsługiwać. Warto również umieszczać testy produktów oraz dotyczące ich porady. Blog firmowy to również historia firmy. Pamiętajmy o przewadze ruchomego obrazu nad tekstem.
Film firmowy tworzony jest najczęściej po to, by przyciągnąć klientów i kontrahentów.
Jak robią to inni
Przedsiębiorstwo Viessmann jest firmą produkującą systemy grzewcze. Firma ta jest jednym z wiodących w skali światowej przedsiębiorstw tego typu. Film firmowy, jaki stworzono na zamówienie tego koncernu, opowiada historię powstawania i działania Viessmanna na przełomie kilkudziesięciu lat. Z materiału dowiemy się także dużo ważnych informacji na temat systemów grzewczych, oferowanych przez tę firmę. To przykład skutecznego wykorzystania wideo marketingu.
Z filmami firmowymi należy uważać. Jeden błąd może zniszczyć siłę marketingową materiału, dlatego warto powierzać realizację profesjonalistom.